jam

Mengenai Saya

Foto saya
saya mas, klu nak tau umor kira sendiri... saya ank kedua dari lima org adi beradik... walaupun dh jd kakak saya juga kadang2 masih budak2 tak matang...sebab saya minat kat anime... sampai skang saya nak jd pelukis .... dan harta karun saya tak pernah buang iaitu koleksi komik..serta aku nie seorang yang emosi sikit klu tengok citer movie atau drama mahupun karton aku akan menagis,gelak sorang seperti aku mengalami semua itu hahhaha.... tapi kawan n family aku tetap terima aku seadanya... jd siapa yang nak jd kawan aku tu phm2 ar aku nie cam ne klu tak suka aku tak kesah ok itu je...

Sabtu, 10 Mac 2012

BILIK TIDOR EXCLUSIF...

sape yang kaya leh lah ade bilik sebesar cam nie... nie cuma hanya leh untuk hayalan je...klu warna unggu tu semua warna biru cair perghhhh lawa nya.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan