jam

Mengenai Saya

Foto saya
saya mas, klu nak tau umor kira sendiri... saya ank kedua dari lima org adi beradik... walaupun dh jd kakak saya juga kadang2 masih budak2 tak matang...sebab saya minat kat anime... sampai skang saya nak jd pelukis .... dan harta karun saya tak pernah buang iaitu koleksi komik..serta aku nie seorang yang emosi sikit klu tengok citer movie atau drama mahupun karton aku akan menagis,gelak sorang seperti aku mengalami semua itu hahhaha.... tapi kawan n family aku tetap terima aku seadanya... jd siapa yang nak jd kawan aku tu phm2 ar aku nie cam ne klu tak suka aku tak kesah ok itu je...

Selasa, 6 Mac 2012

aq janji

aq janji x de ar best sangat cuma dengar ceramah,ikrar yang akan belajar sunguh2..... ingat ade benda yang menarik sbb lama dr pukul 8.50 hingga pukul 12.30 tghri.... borink je kat situ nasib baik ade kwn.... klu di ikutkan aty nak tengok keluarga kat tadika pasti wat sukan neka... mikahiel dpt jd johan dlm lari bawa pundi kacang n tempat3 dlm bawa bola pimpong dalam sudu... klu boleh nak je aq tengok n sorak ntuk dia tp ape leh wat ade program kat sekolah kena lah pergi... apa2 pown enjoy gak ar dengar ceramah wlpn x banyak yang menarik....x pew ar at least dpt rasa gak sbb sblum nie x pernah rasa n ni last year sekolah klu boleh enjoy yang sehabis mungkin ngan member tp study x leh nk biar cam tu je kena amik serius nak spm ni bukan nak masuk sekolah menegah... arp cermelang dlm spm nannty.....AMIN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan